Zwroty i reklamacje
Zwroty
1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni kalendarzowych i wysyłając je wraz z paragonem fiskalnym za zakupiony towar na adres firmy Ulex Lech Szewczyk, M. Swiątkiewicz 51 Box C-26, 05-552 Mroków
2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku towarów (usług) wykraczających poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb;
4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres wraz z dowodem zakupu np. paragonem.
5. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
6. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
7. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku towarów (usług) wykraczających poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb (np. grawer).
Reklamacje
WYBIERZ ZAMÓWIENIE, Z KTÓREGO CHCESZ REKLAMOWAĆ PRODUKT
Aby zareklamować produkt podaj numer zamówienia, w którym został wysłany (znajdziesz go w wiadomości e-mail, którą otrzymałeś po złożeniu zamówienia) oraz numer telefonu lub adres e-mail.
Znajdź zamówienie
Mam zarejestrowane konto i chcę przejść do listy swoich zamówień